با بازنشستگی مهندس حیدری  معاون خدمات شهری و جوکار معاون خدمات شهری و تاج آبی معاون برنامه ریزی شهرداری یزد شدند

یزدفردا :به دنبال بازنشستگی معاون خدمات شهری شهرداری یزد مهندس علی بمان جوکار به سمت سرپرست این معاونت و مهندس مسعود تاج آبی به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری منصوب شدند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در پی بازنشستگی مهندس سید حسن حیدری، مهندس میروکیلی طی حکمی مهندس علی بمان جوکار که پیش از این در سمت معاون برنامه ریزی و توسعه مشغول به فعالیت بود را به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منصوب کرد.


خاطرنشان می شود به دنبال همین جابجایی، مهندس مسعود تاج آبی که پیش از این در سمت مشاور IT فعالیت داشت نیز به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری معرفی شد.


شایان ذکر است مهندس سید حسن حیدری با سابقه 30 ساله در پستهایی از جمله اولین شهردار ناحیه آزادشهر، اولین شهردار منطقه دو، اولین رئیس اداره حقوقی و املاک، مدیرعامل سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی یزد، مدیریت پسماند، رئیس دانشگاه علمی کاربردی سازمان آتش نشانی و معاونت خدمات شهری شهرداری یزد مشغول به خدمت بوده که از ابتدای تیرماه سالجاری به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.


گفتنی است در همین راستا طی مراسمی با حضور مدیران شهرداری ضمن معارفه سرپرست معاونت های ذکر شده از مهندس حیدری نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا